פירוש השם: אוקו-מחט פונקטורה-החדרה. זוהי אחת משיטות הטיפול ברפואה הסינית שמושתת ע”י הפילוסופיה הסינית שמטפלת בשורש הבעיה ולא רק בסימפטומים.
בגוף זורמות אנרגיות צי’, אנרגיות אלו זורמות בגוף דרך ערוצים הנקראים מרידיאנים.
הפרעות בזרימת האנרגיה לאורך ערוצים אלה גורמות למחלות ולבעיות ולכן משחררים חסימות אלו ע”י דיקור נקודות ספציפיות.

אקופונקטורה

עפ”י ההשקפה הסינית המחטים משפיעות על נקודות לאורך ערוצי האנרגיה המשויכים לאיברים שונים בגוף ונקודות אלו מעודדות את הגוף לרפא את עצמו בצורה טבעית.
בגוף האדם ידועות כ 400 נקודות דיקור אשר מהן יבחר המטפל נקודות אחדות שחלקן יטפלו בתסמינים (הסימפטומים) עליהם התלונן המטופל וחלקן יטפלו בשורש הבעיה כך ששילוב של כל הנקודות יגרום לריפוי הכי טוב. הדיקור נעשה במחטים מיוחדות ועדינות.
הדיקור מתאים למגוון רחב של מחלות וכאבים החל משפעת,הצטננויות ,דלקות שונות ועד לבעיות כרוניות כמו: כאבי ראש, מגרנות, הפרעות במערכת העיכול, אסתמה, פריחות שונות, בעיות גניקולוגיות, כאבי גב, לחץ, חרדה ועוד.
כאשר מגיע מטופל לטיפול בדיקור הוא עובר תשאול מקיף ומעמיק גם בנושאים שלכאורה אינם קשורים לתלונה העיקרית שלו כגון: הרגלי תזונה, שינה, פעילות גופנית וכו’.
כמו כן, נעשה אבחון דופק ולשון ובעזרת כל הנתונים הללו יקבע המטפל את מהלך הטיפול תוך כדי שימוש בדיקור, צמחי מרפא סיניים, שיאצו, טווינא, כוסות רוח, מוקסה או שילוב שלהם.

שיטות טיפול נוספות במרפאה »

להתייעצות על הטיפול המתאים, או לכל שאלה

התקשרו אלינו עכשיו

אפשר גם לשלוח את הטופס, ונחזור אליכם בהקדם